Tato základní řada plně stavitelného podvozku (výška, komprese pružiny, tuhost tlumiče) je určena pro denní sportovní ježdění, s možností komfortnějšího nastavení do města, ale hlavně pro zážitky na okreskách a klidně i na občasné výlety na okruhy a kopce. Při středním nastavení pak podvozek eliminuje lépe nerovnosti vozovky a zvyšuje tím ovladatelnost vozidla i na hrbolatých silnicích. Tužší nastavení dokáže lépe eliminovat naklánění auta třeba na okruhu.
Jeden z nejlepších podvozků pro street ježdění
Sada tlumičů je dodávána včetně horního unibalového uložení, umožňující nastavení odklonů tlumičů. (existuje i pár vyjímek, používající nestavitelné unibalové horní uložení nebo sériové horní uložení, pokud stavitelné není možné), toto také není úplně obvyklé u konkurence
Základní konstrukcí tlumiče je monotuba o průměru 51.5mm s pístnicí o průměru 45mm, v základním nastavení optimalizovaná pro delší chod a měkčí charakteristiku podvozku. Široká pístnice (zase vlastně obdobná jako u Tein Monoflex) je další nespornou výhodou oproti konkurenčním podvozkům (KW var.2 a třeba Tein SuperStreet), díky většímu průměru pístnice se také výrazně prodlužuje životnost tlumičů
Plynulé nastavení výšky vozu dolním závitem ve velkém rozsahu, přičemž komprese pružiny se nastavuje závitem horním. Je to stejný princip jako u RacingSpec, nebo třeba konkurenčních (a kvalitních) Tein Monoflex, což je asi největší výhoda proti konkurenci v této cenové hladině (KW var.2, Tein SuperStreet)
Plynulé 30-i krokové snadné nastavení tuhosti tlumiče, pro možnost využití v různých podmínkách (město, okresky, až třeba kopce a okruh)
Základní záruka jeden rok na vady způsobené konstrukcí nebo špatnou výrobou
Téměř všechny podvozky jsou dodávány včetně horního unibalového uložení, u tlumičů McPherson pak se stavitelným odklonem, jako je na obrázku.
Za příplatek je možné dodat tvrdé horní polyurethanové uložení, které výrazně tlumí hluk přenášený z podvozku do karoserie vozidla, tím poskytuje komfort sériové podvozku.